De kracht van het individu
Working Alone Together

Elk individu is uniek. Vanaf de geboorte krijgt iedereen een bepaald karakter en persoonlijkheid mee, die zich door middel van haar leef, privé- en werkomgeving verder ontwikkeld. Iedereen is dus verschillend qua uiterlijk en innerlijk. Dit vormt dan ook de kracht van elk individu.

Naast het feit dat iemand ergens werknemer en collega is, heeft deze persoon naast deze rollen wel meerdere rollen in het leven. Misschien is hij/zij wel papa of mama, broer of zus, vriend of vriendin, lid van een sportvereniging of kookclub, noem maar op. Deze verschillende rollen en fases creëren ook verschillende behoeftes, normen en waarden. Dit is een kansrijk gegeven voor elke werkgever.

De resultaten, zoals de omzet en winst, worden naast een product of dienst door het personeel van de organisatie bepaald. Net als in elke relatie moet er in de werkgever –
werknemer relatie geïnvesteerd worden door beide partijen. Om voor onbepaalde
tijd een win-win relatie te realiseren, moeten werkgever en werknemer naar
elkaar luisteren en reageren op elkaars behoeften. Hierdoor ontstaat
verbondenheid en een cultuur van vertrouwen. Dit motiveert medewerkers weer om
zichzelf te ontwikkelen en in te zetten. Hierdoor realiseert een organisatie
weer betere resultaten, een win-win voor iedereen.

HRMarketing benut de kracht uit elk individu.

Dit zijn de werknemers van de toekomst.