Sollicitant, Werknemer & Klant
Het klantperspectief

Of iemand nu sollicitant, werknemer of klant is van een organisatie, elke rol heeft veel invloed op de resultaten van een bedrijf. Elke geïnteresseerde heeft een bepaalde ervaring met een organisatie en creëert hierdoor ook een mening, beeld (imago) en een gevoel. Als een sollicitant nu in dienst treedt bij een organisatie of niet, als het sollicitatieproces een positieve ervaring is geweest, zal iemand een goed gevoel hebben bij een onderneming. Misschien wordt deze persoon dan geen nieuwe werknemer, maar wel een toekomstige klant!

In elke rol kan iemand door Social Media een duidelijke impact hebben op het imago van een organisatie. Iedere positieve of negatieve ervaring, die geuit wordt, zijn kansen voor een onderneming. Maak de klantbelofte waar en communiceer dit op een overtuigende en betrouwbare manier. Blijf innoveren en verbeteren, hierdoor leren potentiële klanten je beter kennen en zal de interne en externe klanttevredenheid omhoog gaan.

Ben je op zoek naar nieuwe kansen om de macht en kracht van jouw klanten te managen?

Ervaar “the kindness of Social Media”