Roots
Het ontstaan van HRMarketing

Tijdens mijn opleiding International Marketing Management kwam ik voor het eerst in aanraking met het Recruitment en HR vak. Bij de oprichter en specialist op het gebied van Flexibel werk en Human Resources, Randstad Nederland, startte ik als stagiair op de afdeling marketing en communicatie. Hier is mijn passie voor HR & Marketing begonnen.

Met een vader als ondernemer (rozenkweker) zit bij mij bij het ondernemerschap in mijn bloed. Om rozen succesvol te kunnen kweken moet je van goede huize komen. Hier is namelijk veel passie, doorzettingsvermogen en aandacht voor kwaliteit nodig. Naast deze competenties en het ondernemerschap van mijn vader, heb ik de dienstverlenendheid, enthousiasme, positiviteit en het inlevingsvermogen van mijn moeder. Zij is meer dan 50 jaar lerares op een basisschool en zij geniet nog elke dag van haar vak. Het bijzondere aan mijn ouders is, dat zij nog altijd met veel plezier in hun vak werken en dit houdt ze jong en enthousiast.

Ook al gaat het leven niet altijd over rozen, mijn ouders hebben mij geleerd om door te zetten en positief te blijven. “What does not kill you makes you stronger” & “Volg met passie en enthousiasme je dromen na, want dat maakt je gelukkig”. Mijn ouders hebben mij een geweldige basis gegeven en ik ben dan ook zeer trots op mijn roots. Mijn gezin geeft mij daarnaast de liefde, rust en kracht om mijn passie te volgen en volledig te kunnen genieten van het leven.

Door op te groeien in een ondernemersgezin, een opleiding International Marketing Management te volgen en verschillende jaren werkervaring te hebben op het gebied van Recruitment & Human Resources, ben ik sinds 6 juni 2006 mijn eigen bedrijf HRMarketing gestart. Als zelfstandig HRMarketeer maak ik gebruik van mijn communicatie en marketing skills binnen de Recruitment en Human Resources branche. Op een innovatieve, onderscheidende en vooruitstrevende manier bezig zijn met dit vak en mijn klanten te laten groeien, daar ligt mijn missie.

Als symbool voor HRMarketing heb ik natuurlijk gekozen voor een roos. Er moet tenslotte een goede basis zijn om te kunnen groeien als individu of als groep personen (organisatie). Mensen zijn daarnaast net rozen, enkel (individu) of in bosvorm (team), bijzonder waardevol en krachtig. En alleen met de beste verzorging en aandacht zal een roos gaan bloeien.

Focus on Oppportunities to Grow,
Deborah Spiegeler, HRMarketing

Met dank aan mijn ouders en mijn gezin